un singur asiguräƒtor åŸi-a fäƒcut loc ã¾n top 100 cele mai valoroase companii din romã¢nia
Valoarea Allianz-Å¢iriac a fost stabilită pe baza indicatorilor companiei de la finalul anului trecut. Primele subscrise de Allianz au crescut cu 7% faţă de anul anterior până la valoarea de 120 milioane de euro.
Afacerile au fost trase în sus de vânzările mai mari cu două cifre în cazul poliÅ£elor de viaţă ÅŸi nonauto. TotuÅŸi, poliÅ£ele de asigurări generale rămân dominante în portofoliul companiei, cu o pondere de circa 90% din afacerile totale.
Ritmul de creÅŸtere a Allianz s-a menÅ£inut ÅŸi în primele nouă luni ale anului, primele subscrise ajungând la 776 milioane de lei la final de septembrie. Cea mai mare creÅŸtere, 12%, a fost înregistrată pe segmentul poliÅ£elor property, unde afacerile au ajuns la 212 milioane de lei. Vânzările de poliÅ£e auto rămân însă principalul contributor la formarea businessului Allianz-Å¢iriac, acestea reprezentând mai mult de două treimi din subscrieri.
În timp ce asigurările nu se pot „lăuda“ cu multe companii în top 100 valoroase, sectorul bancar are nouă reprezentanÅ£i. De altfel, sectorul bancar este marele câÅŸtigător al clasamentul realizat de ZF în acest an, după ce valoarea instituÅ£iilor de credit de top a crescut în medie cu 60% în ultimul an, la 8 mld. euro, indice de creÅŸtere care nu a mai fost atins de nicio altă industrie prezentă în clasament.
Top 100 cele mai valoroase companii din România se află la ediÅ£ia a zecea ÅŸi este realizat de ZF împreună cu casa de investiÅ£ii Capital Partners pornind de la indicatorii financiari raportaÅ£i de companii ÅŸi bănci pentru anul 2014 ÅŸi capitalizarea bursieră în octombrie 2015 pentru companiile cotate. Cine sunt ÅŸi cum arată indicatorii lor financiari în ultimul an, aflaÅ£i doar din a zecea ediÅ£ie a topului 100 cele mai valoroase companii din România.
Sursa Stire: WWW.ZF.RO