businessul cu asiguräƒri auto al omniasig a crescut cu 26% åŸi a ajuns la 481 mil. lei la nouäƒ luni
Omniasig, a doua companie de asigurări în funcÅ£ie de valoarea primelor subscrise, a vândut poliÅ£e auto -RCA ÅŸi Casco- în valoare de 481 milioane de lei (103 mil. euro) în primele nouă luni ale anului, cu 26% mai mult decât în aceeaÅŸi perioadă a anului trecut. Portofoliul de poliÅ£e auto reprezintă prinicipala sursă de subscrieri pentru Omniasig, de vreme ce acestea generează aproximativ 70% din afaceri. Vânzările de poliÅ£ele auto obligatorii (RCA) au cumulat 254 milioane de lei, în timp ce vânzările de asigurări facultative (Casco) au fost mai mici cu 27 milioane de lei.
Obiectivul Omniasig este însă dezvoltarea liniilor de produse non-auto.
„Vom merge mai departe cu aceeaÅŸi strategie bazată pe subscrierea prudentă a riscurilor pe toate liniile de produse. Obiectivul nostru rămâne, în continuare, susÅ£inerea ÅŸi dezvoltarea liniilor de produse non-auto“, susÅ£in reprezentanÅ£ii Omniasig într-un comunicat.
Sursa Stire: ZIARUL FINANCIAR